Najčešća pitanja i odgovori
Kod reklamacije računa korisnici se mogu obratiti na sljedeća mjesta:
- poštom na adresu Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., ulica F. Folnegovićeva 1, Zagreb
- skenirano na e-mail vio.info@zgh.hr
- osobno na lokacijama za korisnike koje možete pronaći OVDJE
Korisnik može očitati i dojaviti stanje na vodomjeru svaki mjesec od 27-og do kraja mjeseca.
Stanje vodomjera korisnici mogu dojaviti:
Stanje vodomjera korisnici mogu dojaviti:
- preko portala Moj VIO
- direktno preko stranice
- na e-mail vio.info@zgh.hr
- telefonom na broj 01 6163 617 ili 072 500 400
- osobno pisarnica Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., ulica F. Folnegovićeva 1, Zagreb
- putem pošte: Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., p. p. 487, 10001 Zagreb
Kada je u pitanju preplata, korisnik usluge može:
- ako je iznos preplate manji od iznosa računa, potrebno je uplatiti samo razliku po računu, a ako je preplata veća od iznosa računa, ne plaćati račune do iznosa preplate
- zatražiti preknjiženje putem ispunjenog zahtjeva na drugu šifru kupca
- zatražiti povrat preplate putem ispunjenog zahtjeva za povrat preplate
Ispunjen Zahtjev potrebno je dostaviti kako je navedeno na istome.
U slučaju promjene broja članova kućanstva (prijave/odjave), zahtjev je potrebno popuniti, potpisati i ovjeriti pečatom od strane predstavnika suvlasnika.
Ako stambena zgrada nema svog predstavnika evidentiranog u ViO, zahtjev može podnijeti obveznik plaćanja, uz potpis i broj osobne iskaznice.
Zahtjevi se dostavljaju do 25-og u mjesecu za tekući mjesec:
Ako stambena zgrada nema svog predstavnika evidentiranog u ViO, zahtjev može podnijeti obveznik plaćanja, uz potpis i broj osobne iskaznice.
Zahtjevi se dostavljaju do 25-og u mjesecu za tekući mjesec:
- poštom na adresu Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., p. p. 487, 10001 Zagreb
- osobno - pisarnica Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., ulica F. Folnegovića 1, Zagreb
- kao skenirani dokument na e-mail vio.info@zgh.hr
Ukoliko se radi o potrošaču s vlastitim vodomjerom potrebno je:
- ispuniti zahtjev, potpisan od strane potrošača i kontakt broj telefona
- zahtjevu priložiti kopiju dokumentacije temeljem koje je vidljiva promjena (kupoprodajni ugovor, darovni ugovor, ugovor o nasljeđivanju ili dr.) i zapisnik o primopredaji stana (ako se radi o novom stanu kupljenom od investitora/izvođača iz kojeg je vidljiv broj vodomjera koji se prenosi)
- ukoliko je nekretnina u suvlasništvu, potrebna je pisana suglasnost suvlasnika na koga će račun biti naslovljen.
Kompletirani zahtjev s dokumentacijom možete dostaviti:
- poštom na adresu Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., Ulica Frana Folnegovića 1, Zagreb
- osobno pisarnica Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., Ulica Frana Folnegovića 1, Zagreb
- skenirano na e-mail vio.info@zgh.hr
Ukoliko se potrošnja vode u zgradi plaća preko jednog zajedničkog vodomjera po broju članova kućanstva, promjenu naziva korisnika vrši Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo d.o.o., Savska cesta 1, Zagreb.
Potrebno je ispuniti zahtjev i dostaviti ga:
Ukoliko se potrošnja vode u zgradi plaća preko jednog zajedničkog vodomjera po broju članova kućanstva, promjenu vrši Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo d.o.o., Savska cesta 1, Zagreb.
- poštom na adresu Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., ulica F. Folnegovića 1, Zagreb
- osobno pisarnica Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., ulica F. Folnegovića 1, Zagreb
- skenirano na e-mail vio.info@zgh.hr
Ukoliko se potrošnja vode u zgradi plaća preko jednog zajedničkog vodomjera po broju članova kućanstva, promjenu vrši Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo d.o.o., Savska cesta 1, Zagreb.
Pojava bijele vode posljedica je punjenja cjevovoda tijekom koje se ponekad događa da zrak ostane "zarobljen" u obliku sitnih mjehurića. Kada se voda ispušta iz slavine sitni mjehurići zraka čine vodu "bijelom". Izlaskom otopljenog zraka na površinu, voda vrlo brzo postaje bistra te je u potpunosti zdravstveno ispravna za ljudsku potrošnju.
Može se jednostavnim pokusom provjeriti je li razlog "bijeloj" vodi otopljeni zrak:
Može se jednostavnim pokusom provjeriti je li razlog "bijeloj" vodi otopljeni zrak:
- U čistu staklenu čašu potrebno je uliti "bijelu" vodu iz slavine
- Nakon nekoliko sekundi voda će se izbistriti od dna prema vrhu dok se svi mjehurići zraka ne oslobode na površini

Podatci o tvrdoći vode na vodocrpilištima objavljuju se mjesečnom dinamikom na službenoj stranici Vodoopskrbe i odvodnje d.o.o.
Više možete saznati OVDJE
Više možete saznati OVDJE
Potrebno se obratiti Vodnom redarstvu.
Prijava nepravilnosti i kontakt sa Vodnim redarima ostvaruje se putem e-mail adrese: vodno.redarstvo@zgh.hr
Više informacija možete pročitati OVDJE.
Prijava nepravilnosti i kontakt sa Vodnim redarima ostvaruje se putem e-mail adrese: vodno.redarstvo@zgh.hr
Više informacija možete pročitati OVDJE.
Da, računi se mogu zaprimati digitalno putem sljedećih kanala:
Omogućuje zaprimanje računa u PDF obliku, pregled svih ispostavljenih računa te unos stanja potrošnje vodomjera.
Ako račun za vodne usluge zaprimate u sklopu jedinstvene uplatnice Zagrebačkog holdinga d.o.o., potrebno je skenirati QR kod s početne strane računa i popuniti podatke za suglasnost dostave računa na e-mail adresu.
- i-Račun
Aktivira se putem aplikacije Zagrebačke banke d.d.
Računi za vodne usluge i Zagrebačkog holdinga d.o.o. mogu se bez naknade platnog prometa platiti na sljedećim lokacijama:
Na navedenim lokacijama moguće je i obročno plaćanje do 6 ili 12 rata putem debitnih/kreditnih kartica. Također je omogućeno kartično plaćanje putem samouslužnog uređaja 0-24 h, koji se nalazi u zoni ulaza u Holding centar, Ulica grada Vukovara 41, Zagreb.
- Holding centar:
- Ulica grada Vukovara 41
- Dubečka 2 (kod ZET okretišta Dubec)
- Mobilna poslovnica: Obilazi gradske četvrti prema unaprijed definiranom rasporedu dostupnom na web stranicama Zagrebačkog holdinga d.o.o., te na poleđini računa jedinstvene uplatnice.
Na navedenim lokacijama moguće je i obročno plaćanje do 6 ili 12 rata putem debitnih/kreditnih kartica. Također je omogućeno kartično plaćanje putem samouslužnog uređaja 0-24 h, koji se nalazi u zoni ulaza u Holding centar, Ulica grada Vukovara 41, Zagreb.
Količina pružene vodne usluge utvrđuje se očitanjem vodomjera, a obračun se temelji na stvarnoj potrošnji u m³.
Očitanje se provodi:
Očitanje se provodi:
- Najmanje jednom mjesečno, ili
- Najmanje jednom u četiri mjeseca ako postoji učinkovit sustav dojave potrošnje od strane korisnika.
Isporučitelj samostalno određuje dinamiku očitanja prema kategoriji korisnika. U mjesecima kada očitanje nije provedeno, računi se ispostavljaju prema sistemskoj procjeni, kao i u slučaju nedostupnosti vodomjera (članak 93. Općih uvjeta isporuke vodnih usluga).
- Obračun razlike između procijenjenog i stvarnog stanja vodomjera.
U slučaju obračuna temeljenog na procjeni, iznos se usklađuje sa stvarnom potrošnjom prilikom sljedećeg očitanja (članak 93. Općih uvjeta isporuke vodnih usluga).
- Istjecanje vode utrošene bez koristi
Ako sumnjate u prekomjernu potrošnju, preporučuje se provjera internog dijela vodovodnih instalacija zbog mogućih kvarova. Korisnik je odgovoran za održavanje instalacija, koristi ih na vlastitu odgovornost te ih održava o vlastitom trošku, sukladno članku 68. Općih uvjeta isporuke vodnih usluga.